Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A33n47t33o77n81í87n 10K50o41u71n14o93v34s37k46ý 9548670568808

Vyjděme z toho, že státní správa, soudnictví, školství, policie, dálnice a vůbec infrastruktura, nemocnice apod. něco stojí.

Mohu si vybrat, jestli na to vyberu od fyzických nebo od právnických osob.

Třetí možnost už není.

Mně je milejší, aby to byly právnické osoby.

Vám ne?

+3/−2
10.6.2013 22:34

K50a70r30e35l 68N27o93v29á54k 8243108838306

Existuje i jiná alternativa.

Stát například nemusí provozovat cenzuru televizí a rádií pomocí Rady pro televizní a rozhlasové vysílání, nemusí zaměstnávat cca 8 000 celníků, nemusí provozovat začleňování nepřizpůsobivých pomocí začleňovaní agentury, nemusí provozovat chzechinvest atd.

Seznam provozovaných zbytečných a občanům vyloženě škodlivých  činností našeho státu je velice dlouhý.

+2/0
11.6.2013 6:16

A62n78t78o89n65í81n 40K42o96u18n74o94v82s98k98ý 9778400798468

To není alternativa k tomu, od koho daně vyberu.

Jsou jen 2 možnosti - občani nebo firmy.

Ano, je jistě zbytečné točit za státní peníze 2 nebo 3 filmy ročně atd. atd., ale když už se točí, tak kolik na ně přispěly firmy a kolik občani?

0/0
11.6.2013 7:58

P52a41v48e66l 90K46u55r83a25l 5911344320780

JE potřeba vybírat daně od obojího...

A není důvod aby stát přispíval ani na jeden film.

0/0
12.6.2013 9:25

A56n69t39o28n10í58n 57K56o95u40n25o27v47s80k88ý 9258210468328

Myslím si totéž.

Ale kdokoliv slyší o snižování daní, je hned pro.

Jenže když je to snižování daní pro formy, nic dobrého to pro nás není.

Jako občani to budeme muset doplatit.

0/0
12.6.2013 18:15

A58n57t73o79n39í68n 79K36o87u60n48o40v78s46k42ý 9208590738188

"pro firmy"

Pardon.

0/0
12.6.2013 18:16

D31a47v22i51d 59N97o24v44á55k 4522812674624

nejvíc mě dostala vaše teatrální přestřelka s Babišem o vodňanský kuře. Jak se kuřata chovaj ve Vodňanskejch drůbežárnách jak v lágru nebo tak nějak ;-D. To mě dostalo, jak si hujer hraje na ochránce k smrti odsouzenejch zvířátek ;-D přestože zvířátkem k obědu nepohrdne ;). Jsem vegetarián a zvířátka nejím, ale to co jste pane Bárta z "h.u.b.y" vypustil je neskutečnej blábol. (Pokud se totiž zvířata chovají k jídlu, nemají žádný práva. Důležitý je jen čím se krmí). A takový váš blábol o kuřecím lágru mi stačí k tomu, abych vás bral za šaška ;-). Takže..... má cenu se zabývat vašema populistickejma pindama? A volit někoho, kdo si jen hraje na lidumila? Pane Bárto jste k smíchu a troufám si tvrdit, že jste politicky odepsanej ;-) stejně tak, jako VVerky.

+6/−2
10.6.2013 21:39

M84a84r36e95k 56H54r91u63b10y 6187132361368

Souhlasim, kure je k smichu. Babisovi by bylo mozne vytknout podstatne horsi veci - napriklad to, proc je Cesko plne repky ktera nici motory a kde vzal pri schvalovani toho zbastleneho zakona Babis prakticky 100% hlasu v poslednim hlasovani odstupujici snemovny 8-o:-/Rv

+3/−1
10.6.2013 22:31
Foto

K10a34r78e79l 30R67a97d96a 9419174396967

Myslím, že poslance nenutil k hlasování s pistolí v ruce. Tak bych dával vinu spíš těm poslancům.

+3/−1
10.6.2013 22:49

M35a66r52e74k 61H48r23u21b18y 6897552871468

Tady myslim muzeme o korupci mluvit docela bez obalu. Pri uplaceni jsou potreba dve strany. Takze vinu ma korumpujici i korumpovany, bez rozdilu. Je jenom s podivem, jak moc do Babis dokazal "zlobbovat", protoze s takhle vysokym podilem PRO hlasovalo naposledy Narodni shromazdeni ;-)

0/0
11.6.2013 8:25

K59a40r38e46l 31B39l18a25ž32e96k 6880647757316

Udělejte něco s tou svou Peake a jejími kumpány Paggiem (co chce regulovat bordely) a Navrátilovou. Vy za ně máte hlavní odpovědnost.

+1/−1
10.6.2013 21:28

J24o68s64e52f 76P95r97o30c86h48á87z47k68a 3890255284205

Jen se děsím, jakého primitiva a politického puberťáka jsem na žádost syna - "véčkaře" volil. Nebo už jde jen o laciný populismus a snaha o koryto za každou cenu? Pokud chceme společný tržní svobodný prostor, neobejdeme se bez společné měny a společných pravidel včetně daňových. Jen primitivové bez invence hrají na tzv. národní zájmy a nacionalistickou strunu, protože nic jiného neumějí, je to laciné a snadné. Ale fungující EU je ve skutečnosti náš nejpotřebnější národní zájem.

+4/−4
10.6.2013 21:15

M78i90r42o70s36l69a60v 20P77e31t81r 1122690638201

Bude-li ve všech státech jedna měna- euro, jak v silném Německu, tak v slabém Řecku, mezi zeměmi s radikálně odlišnou produktivitou, musí to dopadnout tragicky. Měna musí mít kurs dle produktivity daného státu. Budou li ve všech státech stejné daně, zmizí konkurenceschopnost, čímž bude zákonitě klesat ekonomika hlavně v slabších státech. Dále, při stejných daních nemá význam, aby např. francouzská firma zůstala v Čechách, když ve Francii na tom bude stejně. Takže cizí firmy v celé EU odejdou do svých států a zvýší se nezaměstnanost. Ztrácí se konkurenceschopnost, proto se zvyšuje nezaměstnanost, snižuje produktivita, zhoršuje živ. úroven lidí. V daních aj. ekonomických podmínkách musí být různost-v různosti je síla. V stejnosti je slabost.

+2/0
10.6.2013 22:34

J85i26ř97í 52Ř52e46z78n91í47k 4382522883575

A nechcete mít stanoveny měnové kursy podle lokality? A daně taky?  Každá hájenka má různou produktivitu.

0/−1
11.6.2013 3:20

P82a69v28e98l 14K86u20r73a42l 5601874970140

No u hájenky by náklady na řízení patrně překonali jakékoli ekonomické benefity takového postupu.

Ale kupříkladu co krajů v ČR týká nebo spolkových zemí v Německu tam už by ekonomické výhody různého lokálního zdanění převážili.

0/0
12.6.2013 9:27

M42a98r74e25k 28H27r84u77b61y 6527902721748

Nepredpokladam, ze by EU dokazala menit dane tak rychle, jako to dokaze Kalouskova parta diletantu (kdy jeste v polovine prosince neni jasne, jake dane budou od 1. ledna 8-o).

Takze prinejmensim jedno pozitivum by bylo: STABILITA

+2/0
10.6.2013 21:13

V73l98a97d93i42m82í79r 12H36r17u12b81ý 4977813524459

V polovině prosince nebylo jasné, jaké budou daně nikoliv kvůli vládě, potažmo parlamentu. To jen jeden podrazácký prezident chtěl namydlit schody dalšímu premiérovi z kdysi "jeho" strany.

0/−1
10.6.2013 21:19

2522651205532

To je celkem fuk, kdo zrovna z koho. Důležité je, že sebrat moc z rukou těm diletantům, co vládnou od 1990 (a předtím tuplem), by byo víc než žádoucí.

+2/0
10.6.2013 21:28

V48l13a78d26i32m20í34r 14H79r31u27b37ý 4367383234209

Založte stranu, získejte 20 % hlasů.

  Bude zajímavé, kdo pak bude podle vás odborník.

0/0
10.6.2013 21:41

M74a47r28e14k 28H12r15u90b71y 6427292441418

Hmm, v tehle vlade neni ekonom _ani jeden_ . Takze sem tam nejaky odbornik by se hodil ;-) Zvysovat dane v dobe krize je opravdu velmi hloupy napad, takze ono mydleni schodu - kdyby se byvalo nejednalo o vydirani - by bylo mozne brat jako zablesk inteligence v parlamentnich temnotach :-/

+1/0
10.6.2013 22:27

P41a18v85e79l 29K36u69r30a81l 5711314570740

Stabilita je pozitivum pouze v případě že máte konzervované vnější podmínky vstupů od systému... pokud tyto konzervované nejsou a mění se pak je stabilita parametru často značně negativní jev.

0/0
12.6.2013 9:30

R31i15c89h74a55r68d 68K42á70b14a 8469158340460

Bez ohledu na to jestli to co dela Zeman je dobre, nebo spatne, tak je zabavne, jak se vynoruji se svymi nazory politicke mrtvoly. Pred par dny p. Paroubek a ted p. Barta.

+4/−4
10.6.2013 20:22

J96i86ř54í 88H89o88l72ý 8476229402567

Nevím jestli je pan Bárta politická mrtvola, ale na hradě by nám jakákoliv mrtvola škodila méně než nějaký Zeman.

+5/−2
10.6.2013 20:36

P17a12v52e88l 92K74u95r55a52l 5791104100950

Mělo se sehnat 50000 podpisů pro Járu Cimrmana.

0/0
12.6.2013 9:30

V86l59a75d97i70m13í49r 73H93r89u71b42ý 4367823414679

Je tragické, když politická (dle vás) mrtvola má stoprocentní pravdu.

+2/−1
10.6.2013 21:12
Foto

M12i83r91o59s27l48a66v 26M52a76c39e49k 5591805650962

To je jednoduché. Nechcete-li společnou evropskou daň 25%, Bárto, odhlasujte si svou, Českou, např. 33% a budeme vysmátí !!

+2/−1
10.6.2013 19:50

V86l57a11d39i23m73í75r 19H89r82u22b22ý 4807563664919

Nebudeme.  Budeme hladovět.  Přečetl jste vůbec blog a porozumněl jeho obsahu?  Firmy se stěhují (jak víme i bez pana Bárty) do zemí s minimálními korporátními daněmi. Vaší blbou představou bychom je tam vyhnali nato-tata

+1/0
10.6.2013 21:14

A64n86t49o95n18í50n 77K48o92u59n55o93v73s98k24ý 9228330738558

Na Kypru byla korporátní daň ze zisku dosaženého mimo Kypr 0%.

Jak chcete daňovým rájům konkurovat? Zavést zápornou daň z příjmů a platit firmám za to, že byly tak laskavé a udělaly si sídlo u nás?

Daně z příjmů právnických osob se u nás postupně snížily o více než 50% na současných 19%, snižovaly se i v okolních zemích. Tenhle závod ke dnu musí přestat, jinak se jako občané nedoplatíme.

Jistě, mohu těch cca 130 mld., které zaplatily právnické osoby na dani z příjmů škrtnout, ale čím to kompenzuji? P.ministr Kalousek by to jistě dokázal např. zvýšením sazby DPH na 31%. Chcete tolik platit?

Na příkladu premiéra Fica vidíme, že pokud se k popisovanému kroku rozhodne malá země v malé části Evropy, je to neúčinné.

V jednotě je síla a tak má hlavu a patu, aby se podobné opatření zavedlo alespoň v EU27.

0/−1
11.6.2013 7:54

V77l80a11d54i38m17í82r 68H44r35u53b44ý 4957203464839

Vy pořád netušíte, že jako občané zaplatíme vše? I daň korporátní?

0/0
11.6.2013 22:35

A71n40t69o88n45í78n 62K46o63u27n81o44v89s67k98ý 9888160108878

To opravdu netuším a nevím o nikom - kromě vás - kdo by si to myslel.

0/0
12.6.2013 18:13

J20a63k42u21b 88Z34e80m43á23n49e24k 2594823361258

Já nevím, jestli je to dobrý nápad, nejsem ekonom (Vy taky ne). Ale když už, co třeba zkusit nalákat potom firmy jinými prostředky? Míň byrokracie a tak. Pravda, byla by to práce, dokonce se dá říct práce těžká. Ale i tou se někdy lidi živí.

+3/0
10.6.2013 19:37

M52a81r63t84i19n 97O28s64t89r21ý 4347479778759

Zato vaše populistická V + V  s partičkou nenažraných politických hladovců nás velice obohatila .....  Alespoň o zkušenosti s Peak, Klasnovou,  Kočí, Škárkou a podobným kvalitním ansáblem !

+5/−2
10.6.2013 19:30

V35l64a37d94i31m36í30r 38H29r80u63b64ý 4457493964499

Jistě máte pravdu. Ale je proto nepravdivý článek p. Barty?

0/0
10.6.2013 21:15

J67i97ř17í 74Ř25e27z34n31í90k 4882902983525

Záhadou zůstává, proč by v jednom federálním státě měla existovat nějaká daňová konkurence. Ona také má své náklady.

A  pokud by ty firmy začaly odcházet z EU, co je jednoduššího, že tu evropskou daň snížit.

+2/−2
10.6.2013 19:29

V10l63a86d12i66m86í83r 85H63r61u10b93ý 4237613824309

Jenže vaše představa z poslední věty nemá nic společného s představami "Bruselu".  To by mohl nastavit nízkou (15% ?) daň rovnou.

   Ne, ne. Představa Bruselu je socialisticky debilní: podniky musíme skřípnout.

+1/0
10.6.2013 21:17

J54i61ř78í 67Ř50e52z36n39í12k 4602172393165

A vaše představa je zase kapitalisticky inteligentní. Ono to máte vlastně úplně jedno, která sazba daně je nízká, či vysoká, cenová struktura výrobních faktorů se vždy přizpůsobí.  Pokud potřebujete určitý objem veřejných příjmů, tak prostě ten objem musíte vybrat.

+1/0
11.6.2013 3:24

P14a41v44e30l 85K29u26r76a61l 5781614220620

Protože lokální ekonomické podmínky nejsou stejně ani v oblastech jednotlivých států které danou federaci tvoří, státy disponují jinými přírodními zdroji, jiným klimatem, jinou strukturou průmyslu a služeb.

Jednotná daň aby rozumně fungovala by v podstatě vyžadovala aby ste zbořil část německého průmyslu a postavil ho znovu v řecku. a aby řek i němec dělal stejnou dobu, stejnou práci jako němec. Každý den, bez ohledu na podmínky.

0/0
12.6.2013 9:33

O13t46a17k79a12r 65K51e10s46s36l22e41r 7126568377561

mily vitku, zeman je tvuj kandidat, takze mu zustan verny, tvoji "kritiku" ti nikdo, kdo sleduje politiku neuveri:-):-):-)

+6/−2
10.6.2013 19:27



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.